maandag 8 december 2014

Week 49: Mijn doe boeken.

Week 49: Mijn doe boeken.

Deze week stond in teken van het afronden van de Sinterklaas cadeautjes.

Sinterklaas had een leuke bestelling gedaan. 4 hele basis doe boeken en 2 pagina’s voor het aanvullen van een doe boek. En dat deed ik met veel liefde, maar ook met veel stress en zweet. Mijn hoofd moest mega nadenken. Wat was dit een grote opdracht, maar super leuk.

En ik kan vertellen dat de doe boeken deze week worden gebracht bij de Sinterklaas.

Ik zal jullie laten zien wat ik de afgelopen weken heb gedaan met veel leuke foto’s.

Dit zijn de doe boeken.

Dit is Mabel haar doe boek:

Mabel haar doe boek bestaat uit:

·         De was ophangen
·         Voel pagina
·         Doe pagina
·         Figuurtjes en kleuren
·         De huisdieren

Doe boek van Maxim:

 
Zijn doe boek is bijna het zelfde als die van Mabel alleen deze heeft de boerderij dieren.

Doe boek van Yinthe:

Yinthe haar pagina’s allemaal af nu het boek maken.

Milan zijn doe boek:

Milan gaat al naar school, dus dat was een leuke uitdaging om voor hem een leuk boek te maken. Het volgende had ik voor hem bedacht. Een telraam, alfabet, klok kijken, boter kaas en eieren.




















































Dit zijn de extra pagina’s

Milan Kroeze zijn extra pagina’s:


























Milan Kroeze had al een doe boek gekregen voor zijn verjaardag, dus hij kreeg 2 extra pagina’s erbij.

Ik had niet alleen maar Sinterklaas cadeautjes, ook had ik een kraam cadeautje.
Thomas is geboren, hij is de zoon van Ilse en Menno.
Ik wilde hun een leuk kraam cadeautje geven dus dat werd natuurlijk een doe boek.





















Hier is het basis doe boek van Thomas.

Bijna 2015, maar voor 2014 heb ik nog wat leuke dingen om te doen. Zoals nog 2 doe boeken maken. 1 voor Angela haar neefje en natuurlijk 1 voor mijn nichtje. En ik ga een paar ooievaars maken voor lieve onze vrienden Laurens – Jan & Eva. Deze kindjes worden allemaal in Januari 2015 geboren.

Ik heb er weer zin in. En zal jullie weer op de hoogte houden.

Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten