zondag 25 oktober 2015

Crea linde blog: week 43

Crea linde blog: week 43

Het is weer zondag avond, dus tijd voor mijn crea linde blog.

Weer een leuke creatieve week gehad. Erg veel gedaan deze week.

Doe boeken:

Deze week stond in het teken van het doe boek voor Lola. Erg druk ermee geweest en volgende week het laatste stukje afmaken en daarna beginnen met een doe boek voor het kindje met een beperking.

Mijn babylijn:

Maandag avond kwam mijn moeder langs om aan de babylijn te werken. De avond stond in het teken van de naam slingers. We hebben de woorden sweet, lief, stoer, gril en boy daar zijn we nu druk mee bezig. Ook maken we namen van kinderen zoals Fenna en Daan.

Haken:

Het haken stond deze week op een mega laag pitje want was druk met het doe boek. Dus volgende week maar wat meer tijd vrij maken voor het haken, want Maria is nog niet af.

Want eigenlijk staat het volgende project alweer klaar.

Ik ga na mijn kerststal de koning en koningin haken.

Sinterklaas logeerhuis Culemborg:

Deze week wat dingen gedaan voor het logeerhuis. Nu nog op papier zetten en mailen naar de organisatie en dan kunnen we verder. We gaan super leuke dingen doen. Maar dat komt binnenkort.

Kraamcadeautje:

Vrienden van ons verwachten hun eerste kindje, dus daar moet wat voor gemaakt worden. Dus natuurlijk mijn ooievaar. De ontvangers waren er blij mee. Had een kleertje ingedaan maar ook snoezeldoekjes, knuffeltje en zwitsal producten.

Halloween:

Volgende week zaterdag is het Halloween. Dus ik moest natuurlijk wat maken voor bij de deur. Zo gezegd zo gedaan. De kinderen in de wijk komen zaterdag ook langs de deuren. Dus het huis moet versiert worden. Daar komt volgende meer over.

Kids & kidsfair Wijchen:

Zondag ben ik samen met mijn moeder naar Wijchen geweest. Daar was een kidsfair. Daar hebben we ideetjes opgedaan voor Crea linde. Super leuke dingen gezien nu nog uitwerken, maar dat komt helemaal goed. En ik heb de bevestig gekregen dat ik goed op weg ben. Nu een stand bouwen samen met Marc.

Het eerste idee heb ik al opgedaan. Ik ga een gastenboek maken als ik een kinderfeestje of meidenmiddag heb zodat ik altijd kan kijken hoe het was. Er komen foto’s in en stukjes geschreven door de kinderen.









Overige dingen van Crea linde:

Crea linde heeft genoeg te doen. Volgende week ook het kinderfeestje van Nienke afmaken.

Tot volgende week 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten