maandag 2 november 2015

Crea linde blog: week 44

Crea linde blog: week 44

Wat gaat de tijd toch snel! De week is helaas alweer voorbij maar ik heb erg veel gedaan. Ik zal daar alles over vertellen.

Doe boeken:

·         Doe boek van Lola is echt bijna klaar. Nog wat kleine puntjes op de i zetten en dan vast maken en opsturen. Ben zo benieuwd wat ze ervan vinden.

·         Ook begonnen met een doe boek voor Kian. Dit gaat weer een leuk doe boek worden.

·         Kraam cadeautje maken voor Thessa en Marco die verwachten hun eerst kindje in Januari. Ze weten niet of het een jongen of meisje wordt maar ze hebben wel hele mooie kleuren uitgekozen. Zoals je kunt zien op de foto hieronder. Ik ga daar snel mee beginnen. Helemaal leuk.

Knutselavond met mijn mama:

Maandag avond waren we erg druk met een slinger voor Crea linde Deze slinger komt op mijn stand te hangen maar ook straks in het logeerhuis. Zo benieuwd als de slinger klaar is.

Sinterklaas logeerhuis:

Het programma is klaar voor het logeerhuis. Het volgende hebben we bedacht voor de kinderen.

Van wc rollen sinterklaas en piet maken / vingerpopjes maken / van een stokje een sinterklaas en piet maken / kijkdoos maken / windlichtje maken.

Allemaal leuke dingen. Nog wat kleine dingen doen en dan kan het beginnen.

Haken:

Zondag avond met Marieke mijn zusje wezen haken. Maria is bijna af en dan snel beginnen met jozef.

Halloween:

Zaterdag avond was het zover. HALLOWEEN in de buurt. Was super leuk en mega gezellig. Al die kinderen die verkleed waren liedjes zongen of een gedichtje. Ik heb genoten.

Kinderfeestje Nienke:

Kinderfeestje van Nienke is ook helemaal klaar. Heb er zin. In de volgende blog komt er uitgebreid in te staan hoe het was.

Overige dingen van Crea linde:

Nog genoeg te doen. We blijven nadenken over leuke creatieve dingen.

Tot volgende week. 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten