maandag 30 juni 2014

Knutsel blog week 26


Knutsel blog week 26:

Dit is de laatste week van de vakantie van Marc. Deze week weer leuke dingen in het vooruitzicht. Ook heb ik alvast een planning gemaakt voor de maand Juli wat ik zeker gedaan wil hebben.

·       Doe boek Joyce afmaken.

·       Doe boek Milan aan beginnen.

·       Bedankjes afmaken voor de Bruiloft van Maarten & Chantal.

·       Blog maken stans apparaat.

·       Blog maken van mijn doe boeken.

·       Website spullen aanleveren bij Sjaak.

Zoals jullie kunnen lezen lekker druk in Juli en er zal van alles bij komen.
Vorige week waren we begonnen op de Cultuur BSO met de WK beestjes en een aantal kinderen wilden graag een hoge hoed op hun beestje. Dus mijn knutsel week is begonnen om 4 hoge hoeden te maken voor de Cultuur kinderen in Maarssen.
 
 
Donderdag was het dan zover we gingen een WK voetbalschoen maken van vilt.





















De kinderen vonden het super leuk om te doen, zelfs een aantal jongens waren er druk mee. Alleen was de opdracht vrij groot en kregen de kinderen het niet af. Volgende week donderdag gaan we verder.

De rest van de week ben ik mega druk geweest met het doe boek voor het nichtje van Joyce. Nog 2 pagina’s en dan is hij klaar.

Binnenkort ga ik ook een blog schrijven over de doe boeken en over mijn stans apparaat.

Ik wens iedereen een fijne week en tot gauw!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten