maandag 2 juni 2014

mijn knutsel activiteiten van week 22


Mijn  knutsel activiteiten van week 22:

Deze week ben ik weer  aan de knutsel gegaan.

Mijn grote project “ Mijn doe boek voor kinderen” is nu helemaal klaar. Het resultaat is super leuk geworden en krijg erg leuke reacties van de mensen om mijn heen hierover.  Zo leuk!

De foto’s hierover volgen snel op mijn blog. Mijn doe boek is erg leuk voor bijvoorbeeld een kraam cadeau. Erg leuk en origineel. Indien je meer informatie erover wilt of er 1 wilt hebben kun je contact opnemen met mij.

Ik ben ook bezig met nog een grote opdracht. De bruiloft van mijn vrienden, Maarten & Chantal. We zijn bezig met de bedankjes aan het maken. Het wordt een hartje van vilt met een vlinder erop. We moeten er 100 maken. We zijn al goed op weg, maar we zijn er nog lang niet. Ik vind het super leuk dat ik dit mag doen voor mijn lieve vrienden en erg gezellig om het samen met Chantal te maken. Als alles af is komen er zeker foto’s op mijn blog.

Mijn lieve oma moest dinsdag naar het ziekenhuis voor een operatie aan haar rug. In plaats van bloemen heb ik iets persoonlijks gemaakt voor haar zoals je kunt zien op de foto. Vroeger maakte je namelijk altijd wat voor oma en ook al ben ik bijna 33 wilde ik het nu ook weer doen. Het is een leuke slinger met de tekst Oma geworden met in het uiltje een lekker geur zakje. Oma vond het helemaal geweldig en hij hangt nu naast haar bed in het ziekenhuis.

 
 

Boven onze eetkamer tafel hebben wij een houten trap hangen. Ik maak daar elk seizoen een andere trap van met vrolijke vilt dingen die ik zelf maak aangevuld met accessoires die ik tegenkom in leuke winkeltjes.

Dit keer is het thema onder water wereld. Hiervoor heb ik leuke dolfijnen en vissen gemaakt van vilt. Nu alleen nog wat schelpjes en dan is het helemaal af.



  
 
 


 

 

 

 











Voor Crea –Linde ben ik ook weer druk bezig met leuke dingen.

Ben bezig met het voorbereiden voor het kinderfeestje van een buurmeisje van mijn zusje. Zodra woensdag het feestje geweest is komt er een leuke post over op mijn blog.

Deze week ook  voor mijn logo een afspraak. Weer heel veel leuke dingen deze week.

Volgende week kun je dit allemaal terug lezen in mijn weekoverzicht blog post.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten