zondag 25 mei 2014

Weekdagboek 21:

Wat was dit een rare week. Zoveel dingen aan mijn hoofd dat ik gewoon even niet wist waar ik moest beginnen.

Ik begin vandaag met vertellen over mijn grootte droom CREA LINDE natuurlijk. Daar komt steeds meer vorm aan. Echt leuk om te zien hoe dat aan het groeien is. Ik heb veel op papier staan, dat wil ik nu allemaal netjes hebben voordat ik weer iets nieuws ga beginnen.  Er moet nog veel gedaan worden om alles netjes te kunnen presteren. Wat nog het alle moeilijkste is, is een prijzenlijst te maken. Wil niet te duur zijn, maar wil er wel wat aan verdienen. Hoef er niet rijk van te worden, maar een leuk zakcentje zal leuk zijn.
Woensdag kwam Diana langs om samen met mijn naar een website te kijken. En dat was leuk. Zij gaf mijn weer wat leuke dingen om over na te denken. Sowieso was dat mijn logo. Die moet anders. Daar ben ik nu druk mee aan het werk.
Haar dochter en vriendin waren ook mee en die wilde wel graag knutselen. Dat kwam mij natuurlijk goed uit. Hun hadden samen een kistje beplakt met stofjes. Ze vonden het leuk om te doen. De kistjes waren leuk versiert.


Ook was ik naar Geldermalsen geweest bij Deco vilt. Wat een spullen hebben hun. Daar wordt ik hebberig van. Leuke dingen gekocht en veel nieuwe dingen bedacht. Mijn hoofd maakt overuren. Maar dit is wat ik graag wil doen.
Misschien ga ik daar workshops geven, daar moeten we nog verder over in gesprek. Dus even afwachten. Allemaal leuke dingen voor Crea linde.
Ook mijn eerst kinderfeestje. Dit wordt een budget kinderfeestje. Helemaal leuk. Ik ga dan met 5 kinderen een kistje beplakken met stofjes. Wordt vervolgd.
Binnenkort als het goed is ga ik met 4 meiden een workshop geven pimp je blik. Gezellig op een zondagmiddag. Ook dit wordt vervolgd. Nu alles goed voorbereiden dat ik niet voor verassingen komt te staan.

Ook nog lekker aan de knutsel voor mezelf. Ben begonnen met de WK leeuw te maken.
Alles is al uitgeknipt dus nu nog vast zetten allemaal. Ook deze wordt vervolgd.

Voor vrienden zijn we druk bezig voor hun bedankjes te maken. We zijn bezig met 100 hartjes te maken. Super leuk om te doen. Gelukkig heb ik voldoende hulp gekregen zowel van de Bruid als mijn mama. Alle spullen hebben we nu in huis. Dus we kunnen aan de slag. Ben allemaal pakketjes aan het maken van 10 hartjes en 10 vlinders. Komt helemaal goed. Zo houden ze ons van de straat. Ik verveel me nooit.

Maandag kreeg ik telefoon van Janine. Ik mag terug komen bij Eigen & Wijzer. Helemaal gelukkig. Ik ga werken op de Cultuur BSO. En ze willen me ook hebben voor een aantal workshops. Helemaal leuk.

Donderdag naar de Sauna geweest met een vriendin. Dat was mega lekker. We zijn naar Houten geweest lekker dichtbij. We hebben genoten samen. Lekker in de zon geleggen. We waren wel goed verbrand.
Helaas kregen wij daar te horen van een Culemborge dat Martin van Soelen was overleden. Op jonge leeftijd. Hij had een kroeg in Culemborg. Vader van 3 kleine kinderen  en vader van 2 grote kinderen. Wat een verlies! Familie ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke periode en daarna natuurlijk ook nog.

Zaterdag wezen BBQ samen met Maarten en Chantal. Was super lekker. Daarna nog samen met Chantal wezen skeeleren. En wat hebben we gelachen.
Zal proberen deze week wat actie foto's maken van onze sportactiviteiten.

Zondag hele rustige dag gehad. Genoten van de zon.

Fijne week allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten