zondag 17 augustus 2014

Mijn knutsel blog week 33


Mijn knutsel blog week 33

 

Deze week de bedankjes afgemaakt voor de bruiloft van Maarten & Chantal. Ik heb 100 hartjes gemaakt. Wel een beetje hulp gehad van Chantal en mijn mama, Maar het is af en daar ben ik blij mee.
Ik ben begonnen met 3 doe boeken. Ik dacht ga eerst eens alles knippen voor 3 doe boeken. Wat een werk is dat, alles knippen en de kleuren bedenken voor de verschillende pagina’s. Maar wel super leuk om te doen. 2 boeken zijn voor jongens en 1 voor een meisje. Ik maak er weer fantastisch doe boeken van. Hoop dat de ontvangers er ook blij mee zijn. Als ze alle 3 af zijn en de doe boeken zijn ontvangen, zal ik detail foto’s plaatsen.

 
De volgende 2 grote projecten ga ik uitwerken de komende tijd.  


 






















Het Kabouter bos ga ik alleen maken. Net allemaal leuke dingen voor besteld bij de Klaproos. Zodra dit binnen is kan ik aan de slag. Zodra het kabouterbos af is zal ik er een leuke blog over schrijven.

Pakjesboot 12 ga ik samen met Chantal maken. Allebei onze eigen pakjesboot 12. Hiervoor heb ik ook leuke dingen voor besteld bij de klaproos. Hierover zal ik ook een leuke blog schrijven en tussendoor foto’s plaatsen.
Ik heb hier veel zin in.




Ik was lekker aan het neuzen op de site van de Klaproos voor het kabouterbos en pakjesboot 12 kwam ik dit Volkswagen busje tegen. Ik dacht die moet ik hebben want die wil ik graag maken. Dus die ook besteld.

Er was ook een nieuwe magazine uit van vrolijke vilt vriendjes. Deze spaar ik dus ook besteld.
Zoals jullie gelezen hebben heb dus genoeg om te doen. Laat de regenachtige dagen maar komen.
Ook ben ik nog druk geweest met mijn ooievaars. Heb een leuk kraam cadeautje gemaakt. Daar even geen foto van omdat de mensen het cadeautje nog niet hebben ontvangen. Dus de foto volgt nog.

Jullie krijgen veel foto’s en bloggen te goed, zit ik me nu te bedenken.
In knutsel blog week 26 had ik een lijstje gemaakt met dingen die ik af wilde maken. Hiervan heb ik nu veel weg kunnen strepen.

Alleen nog een blog maken over het stans apparaat en spullen voor mijn website aanleveren. Het aanleveren voor mijn website zet ik even in de koelkast. Ik heb een andere baan en daar wil ik me voor de volle 100% voor inzetten. Ik blijf natuurlijk wel Crea linde doen, want dit is mijn kindje.
Ik heb zoveel leuke dingen voor Crea linde die ik allemaal nog wil gaan doen.

Dit was het weer voor deze week. Tot volgende week en allemaal weer een fijne knutsel week.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten