zondag 10 augustus 2014

Mijn knutsel blog week 30 t/m 32


Mijn Knutsel blog week 30 t/m 32:

 

Ik heb 3 weken geen knutsel blog geschreven. Ik schaam me diep.

Vandaar dat ik er nu 3 in 1 keer schrijf.

Dus ik moet even heel diep gaan graven in mijn geheugen, maar dat komt helemaal goed. 
Milan is jarig geweest in die 3 weken. Dit was op dinsdag 29 juli. Milan werd 1 jaar. Hij kreeg van Marc & mij een mooi doe boek.

Iedereen op zijn verjaardag vond het doe boek leuk en creatief bedacht. Ik natuurlijk helemaal blij en trots. 
 
 
 
 
 
 
Nichtje van Marc is getrouwd in Tunesië. Wij gingen allemaal niet mee helaas vanwege verplichtingen hier in Nederland. Maar Astrid wilde wel iets meegeven. Dus samen wezen brainstormen en het volgende kwam daaruit. Astrid ging allemaal spulletjes kopen voor in een doosje en ik maakte 2 duifjes.  Super leuk geworden.
 
Verder niet echt creatief geweest thuis. Zit nog na te denken wat ik ga maken als groot project voor mezelf. Sowieso komt de stoomboot van Sinterklaas aanbod. Die ga ik samen met Chantal maken. Wordt een leuk en gezellige project samen.  

Maar op de BSO zijn we wel lekker creatief geweest.

Hier een aantal foto’s 
 
 
 
 
 
 
 
Op deze foto’s zijn de kinderen lekker bezig. Op de bovenste foto’s kun je zien dat de kinderen coole brillen aan het maken zijn en de onderste foto zijn we pompons aan het maken.

Ook waren de kinderen druk met de strijkkralen en de loom bandjes.  

Zaterdag was dan eindelijk het vrijgezelle feestje van Chantal. Dat was super gezellig. We gingen met zijn allen een leuke creatieve activiteit doen.  
 
 
 
 
 
 
 
 
We hebben lampenbollen beplakt met stofjes. De meiden namen in het begin de tijd om even goed nadenken hoe dit aan te pakken met versieren van de lampenbollen. Maar binnen no time waren de meiden druk met knippen en plakken. De lampen bollen werden leuk en mooi.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Als afsluiting zijn we lekker wezen eten bij de Korenmolen in Maasbommel.
Het was een geslaagde middag. En nu is onze groepsapp en creasdoosjes groep geworden en willen we wat vaker gaan knutselen met elkaar. Het volgende creatieve wordt mozaïeken.

Ik heb er nu al zin in!

Voor volgende week staat in de agenda om de bedankjes af te maken voor Maarten & Chantal en een begin te maken aan het volgende doe boek. Dit keer wordt het voor een jongentje weer. Spannend!

Ook ga ik een aantal kraam cadeautjes maken.

Fijne creatieve week allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten