zondag 31 augustus 2014

Mijn knutsel blog week 35

Mijn knutsel blog week 35

 

Wat gaat de week toch snel voorbij! Niet normaal.

Deze week ben ik weer lekker aan de knutsel geweest.
Mijn kabouterbos:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maandag ben ik begonnen om wat dingen in elkaar te zetten. Ik heb de 3 kaboutervrouwen gedaan en de paddenstoelen. Mos gehaald bij de bloemist om zo het bos extra leuk te maken. De volgende stap zijn de kabouter mannen en houthakkers, maar ook nog dennenappels die ik ga maken van vilt. Binnenkort kastanjes en andere leuke dingen halen in het bos. Het wordt een leuk project.

 Knutselen met Yvonne:

 
 
 
 
 
Yvonne zocht een hobby, dus wij samen dinsdagavond een uil gemaakt van vilt. Yvonne vond het erg leuk en ze had de smaak snel te maken. Het zijn super leuke sleutelhangers geworden. 
Yvonne haar volgende project wordt ook een kabouter en een paddenstoel. Wordt vervolgt.
Doe boeken:

Ik ben begonnen met de boerderij pagina. Want die pagina is wel het leukste maar het meeste werk om in elkaar te zetten. Bijna klaar en volgende week wil ik alle pagina’s van de boerderij af hebben. Dus nog genoeg te doen. 
Facebook Crea – Linde:

Ik wil graag wat meer doen met mijn Facebook pagina Crea – Linde. Het doel is om meer mensen te bereiken. Mijn plan is om elke week iets leuks te plaatsen zoals een knutsel of een leuke recept wat je samen kunt doen met je kind of kinderen of gewoon lekker alleen. Dit zal elke keer een andere thema hebben. Het eerst thema wordt Herfst.

Kraam cadeautje Laurens – Jan en Eva:


Eigenlijk spreek dit al voor zichzelf. Ook hadden we er nog een leuk pretboek bij gedaan. Ze vonden het super leuk.  

Plan voor week 36:

·        Doe boeken boerderij pagina afmaken.

·        Kabouterbos afmaken

·        Kraam cadeautje maken voor een lieve vriendin.

 

Dit was het weer voor deze week tot volgende week.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten