zondag 5 oktober 2014

Mijn knutsel blog week 40


Mijn knutsel blog week 40:
Doe boeken:
Mijn doe boeken die ik in november ga geven zijn bijna af. Alleen nog dicht naaien en de namen erop.
Vanaf volgende week ga ik werken aan de doe boeken die voor Sinterklaas zijn.
Mega ooievaar:
Marc kwam van de week thuis met mijn mega grote ooievaar. De dames van knippie hebben deze voor mij vergroot tot 400%. Volgende week ga ik deze maken. Super blij dames, dank jullie wel.
Facebook pagina:
Deel 4 staat alweer op mijn Facebook pagina. Het thema was Dierendag. Super leuk om samen met je kind(eren) te gaan doen of lekker alleen.
Ben ook al begonnen met deel 5 voor Facebook.
Ooievaar als kraam cadeautje:
Vrienden van ons hebben een zoontje gekregen. Daar gaan we binnenkort op kraambezoek en dan wil ik natuurlijk mijn ooievaar geven.
Alleen nog in elkaar zetten en er nog een leuk cadeautje bij kopen.
Thema trap boven de tafel:
Mijn trap boven de tafel moet een ander thema krijgen, het was nog steeds zomer aan de trap. Nu ben ik druk met een herfst thema. De hertjes en een egeltje zijn klaar.
Lieve hertjes!
Egeltje.
Stoomboot voor Sinterklaas:
De zijkanten van de stoomboot heb ik overgetrokken op een placemat voor extra stevigheid. Nu alleen nog dicht naaien. Volgende week weer een stap verder.
Handwerkbeurs in Rijswijk met mijn mama:
Zaterdag naar een handwerkwerkbeurs geweest in Rijswijk. Het was een kleine beurs , maar er stonden leuke kramen.
Spullen gekocht bij de Klaproos voor de stoomboot van Chantal en mij.
Ook nog een workshop gevolgd. Breien/ haken met een breiring. Ik had die al een tijdje in mijn kast liggen, maar wist niet echt wat ik ermee moest doe. Gelukkig nu wel.
Er zijn 2 steken die we moesten leren. Daarmee kunnen we leuke dingen maken. Volgende week maar eens kijken of het me nog lukt.
Dit heb ik gemaakt.
Dit was het voor deze week. Tot volgende week en vele knutsel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten