maandag 13 oktober 2014

Mijn knutsel blog week 41:

Mijn knutsel blog week 41:
Zo alweer een weekje voorbij en ik heb weer leuke dingen gedaan en gemaakt.

Doe boeken:

Zoals elke week druk geweest met mijn doe boeken. Heel schema gemaakt voor de doe boeken die voor Sinterklaas af moeten zijn.

Mega ooievaar:

Helemaal uitgeknipt op patroon papier en volgende week op vilt en maken.

Facebook pagina:

Deel 5 is een appel maken van wol. Meer informatie kun je terug vinden op de Facebook pagina van Crea – Linde.

Vast een tip voor deel 7 in week 43 Halloween. Vind je het leuk om daar nu al aan te beginnen zal ik alvast iets verklappen. We gaan namelijk punniken. Ik ga nog niet vertellen precies wat we gaan maken, maar wel dat jullie van zwarte wol een punnikkoord punniken van 100 cm.

Pakjesboot 12:

Vrijdag samen met Chantal aan pakjesboot 12 gewerkt. Super gezellig om samen met een vriendin een groot project te hebben. We zijn zo benieuwd hoe die is al hij af is.

Dit hebben we vrijdag gedaan.
Wat we deze week af moeten hebben zijn de zijkanten van de boot. En dat gaat ons lukken.

Kraam cadeautje:
Een nieuw kraam cadeautje erbij bedacht met natuurlijk de ooievaar in de hoofdrol.
Een doosje met zijn of haar naam erop en de geboorte datum.


Onverwachts gezelligheid:

Zondag onverwachts geknutseld bij mijn zusje met haar buurt kindje. We waren lekker druk met wol. Zie foto’s.



 
 
Dit was het weer voor week 41! Ik heb weer een lijstje gemaakt wat ik wil gaan doen voor week 42. Ik ga daar natuurlijk weer een blog over maken. Wil je toch graag weten wat ik ga doen en maken. Lees dat dan op mijn Crea linde Facebook pagina.
Allemaal een fijne week! 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten