maandag 20 oktober 2014

Mijn knutsel blog week 42:

Mijn knutsel blog week 42:

Ik heb weer een leuke week gehad.
Heb weer leuke gedaan zoals: Verven met Milan, kinderfeestje van Isa. En natuurlijk veel creativiteit. Veel lees plezier.

Doe boeken:

Mijn 2 doe boeken bijna helemaal af. Alleen nog hun namen en geboorte datum. Op naar de volgende doe boeken. Daar ben ik erg druk mee geweest, voor het resterende werk heb ik een schema gemaakt.

Lekker aan de slag ermee.

Pakjesboot 12:
De zijkanten zitten helemaal dicht en ook de grijze rondjes vast gemaakt. Ook hebben we de binnenkant helemaal geknipt. Nu alleen nog alles dichtnaaien. En dan is de boot bijna af. We gaan onze best doen om hem eind van de week helemaal af te hebben.
Pieten krans:
De pieten krans is helemaal geknipt. Nu wil ik elke dag een pietje maken, dan is deze eind van deze week af. En hier ga ook mijn best voor doen.
Isa ’s Kinderfeestje:
Zaterdag was het dan zover, Isa haar kinderfeestje. Er kwam 8 meiden op haar prinsessen feestje.  Een gezellige boel.
Hieronder een foto. Ik ga hier meer over vertellen in een speciaal blog over haar.
Verven met Milan:
Milan kwam onverwachts even spelen bij mij. Dat was natuurlijk weer gezellig. We hebben samen geverfd. In het begin vond hij het allemaal maar vreemd, maar later vond hij het leuk.
Ik heb voor deze week weer leuke dingen staan om te doen. Maar ook ga ik 3 hele dagen werken.
Wat wil ik deze week gaan doen:
·        Doe boeken: Dieren pagina maken 5x
·        Pieten maken voor de krans
·        Pakjesboot 12
·        Breien en punniken wanneer het kan 
 

Fijne week allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten