maandag 20 april 2015

Mijn knutsel blog week 14 t/m week 16

Mijn knutsel blog week 14 t/m week 16

In deze blog kunnen jullie 3 weken lezen. De afgelopen 3 weken weer lekker aan de knutsel gegaan. Voor Crea linde, de BSO waar ik momenteel werk, prive met een haak project, leuke paas opdracht via de Sprotschool, doe boeken en snoezel doekjes. Dit kunnen jullie allemaal lezen in deze blog.

AAPJE HAKEN:

Voor de gene die het weten was ik begonnen met een varkentje, maar we kwamen er achter dat dat nog iets te hoog gegrepen was. Dus mijn zusje Marieke had bedacht dat ik eerst een basis aapje ga haken. Het aapje vond ik ook helemaal geweldig. Op de fiets haak wol gehaald en haken maar. Ik ben begonnen met de lijf en kop. Elke dag een stukje haken.





















Workshop BSO de Houtrakgracht in Utrecht:

Op de BSO ben ik bezig met een vilt workshop. Ik heb 10 meiden die een vogel slinger gaan maken met kralen. Vorige week donderdag zijn we begonnen met de vleugels van de vogels vast te zetten. De kinderen vonden het in het begin moeilijk, maar naar een paar keer voordoen ging het top.

 
 
 

 




















Doe boeken:
Mijn tante had mijn doe boeken nog niet gezien, dus 2de paasdag ging mijn doe boek mee naar Wamel. En mijn tante ging op haar gemak kijken wat het was. Van mijn mama moest ze dingen gaan ontdekken in het doe boek. Dus vandaar deze foto.

En ik mag er nu 1 maken voor haar werk, ze werkt met kinderen met een beperking.

 
 
 
Ik ben klaar met het doe boek van Julia het dochtertje van mijn collega. Dus die ga ik binnenkort opsturen naar haar. Ik ben weer helemaal tevreden.

Snoezeldoekjes:

We hebben leuke snoezeldoekjes gemaakt. Van vrolijke stof en leuke lintjes. Super leuk om te maken. Deze kun je bestellen bij Crea linde.




















Leuke opdracht voor de Sportschool:

Ik kreeg een mailtje van de Sportschool om paas eieren te maken voor een zoekwedstrijd. Met de paaseieren konden de klanten van de sportschool gratis sporten winnen. En dit waren de eieren.

 
Leuke activiteiten op de Houtrakgracht:

schaapjes maken van wol en papier.

Workshop Bso 7+ kids.

 
Vogelhuisjes schilderen.

Stichting tekenbeet:

De knutsel meiden en ik zijn vorige week bezig geweest om een teek te maken voor de Stichting tekenbeet. Dat was erg leuk om te doen.

Dit waren mijn 3 weken.

Tot volgende week.

Ik ga weer lekker verder knutselen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten