donderdag 30 april 2015

Mijn knutselblog week 17:

Mijn knutselblog week 17:

Ik heb sinds deze week een kladblokje in mijn tas om bij te houden wat ik allemaal gedaan heb elke week. Dit doe ik om mijn blogs nog leuker te maken.

Mijn doe boeken:

 
Zondag de hele dag lekker bezig geweest met mijn doe boeken. Alle huidige opdrachten heb ik bijna af.

De boeken worden steeds leuker. Krijg er veel energie van om aan mijn boeken te werken.

Workshop Houtrakgracht Utrecht:

De meeste van jullie weten het al, ik ben bezig met een workshop lente slinger maken van vilt.

De kinderen vinden het helemaal leuk om te doen. Ze vragen al wanneer er weer een andere workshop begint. Dat is super leuk om te horen.

De lente slingers krijgen nu al vorm.

 
Vrijdag middag kids sleutelhanger maken:

Ik heb een tijdje op vrijdag gewerkt. Deze kinderen willen graag knutselen. Dus er vroeg een kindje, juf gaan wij ook wat maken van vilt. Dat vond ik meteen een goed idee. Ik heb gezellig met alle kinderen om de tafel gezeten om hun wensen voor kleuren op te nemen.

Vrijdagmiddag na school eerst wat eten en drinken en toen gaan knutselen. Kinderen waren super enthousiast. En de ouders vinden het ook leuk dat er zulke dingen worden gedaan met de kinderen.

 
Dit was mijn blog voor week 17. Tot volgende week. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten