vrijdag 3 april 2015

Mijn knutsel blog week 13:

Mijn knutsel blog week 13:

In mijn hoofd gebeuren er weer veel leuke dingen, die ik allemaal nog ga uitwerken. Overal liggen papiertjes met ideetjes. Zo fijn als je hoofd mee werkt met je creativiteit.

BSO Houtrakgracht Utrecht:

Op de BSO waar ik momenteel een zwagerschapsverlof overgenomen heb wordt ik de knutsel juf genoemd door een aantal kinderen en ouders. Ik vind dit een leuke titel om te mogen dragen. Op dit moment zijn we druk aan het punniken. De kinderen nemen het zelfs mee naar huis, om daar verder te gaan. Zo leuk dat de kinderen erg enthousiast zijn.  Hieronder een aantal foto’s van het punniken. Ook de pompon dieren zijn nog erg in trek.

 
 
Woensdag op de BSO hadden we een dieren krans gemaakt met een aantal kinderen. Hier zijn de kransen van de kinderen.

Dinsdagavond knutsel avond:

We waren gezellig allemaal bij Marieke thuis. Er werden weer veel leuke dingen gemaakt door ons allemaal. Er werd gehaakt en dingen van vilt gemaakt. En natuurlijk werd er veel gekletst. Het was een gezellige avond.

Doe boeken:

Hier zijn een aantal pagina’s van mijn doe boeken, die ik momenteel aan het maken ben. Nog steeds erg leuk om aan te werken. Nieuwe pagina’s gemaakt, zoals fruit, klok, tel raam en alfabet.


 































Nieuwe voorkant voor een doe boek.

Ik ben bezig met een nieuwe dierenpagina. Dit zal een dierentuin pagina en een huisdieren pagina worden.

Ik zat van de week lekker op de bank aan het werk met een doe boek. En toen kwam het idee naar boven voor een nieuwe leuke pagina. Het wordt een seizoen pagina. Ook komt er nog een herfst dieren pagina, onderwater dieren en de boerderij dieren gaan veranderen.

Zo leuk om aan de doe boeken te werken.

Ooievaars:

Jullie zullen wel denken waren blijven de ooievaars. Die komen binnenkort weer aan de beurt. Die ben ik zeker niet vergeten!

Pompon dieren BSO:

Alle pompon dieren zijn geknipt. Dus we kunnen dieren gaan maken.

Ook weer wat nieuwe rondjes geknipt.

 
 
 
Dit was mijn knutsel week voor week 13 op naar week 14. Allemaal een fijne knutsel week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten