maandag 5 mei 2014

Week 18

Een week blog maar eens uitproberen. Kunnen jullie zien en lezen wat ik vorige week heb beleeft allemaal.

Ik heb de hele week druk geweest natuurlijk met Crea - Linde. Die week stond in het teken van een kaartje maken en een flyer. En mag wel zeggen dat ze mooi geworden zijn. Met een eigen logo erop, die ik zelf heb ontworpen.

Dit is het geworden! Ook nog allemaal leuke workshops verzonnen, nu nog allemaal uitwerken. Mijn eigen mini bedrijfje komt steeds meer vorm in. Super trots op mezelf. Of mag ik dat niet zeggen over mezelf.

Ik ben begonnen met mijn activiteit boek voor kleine kinderen. In dat boek kunnen ze leren tellen, de kleuren herkennen, was ophangen, voelen en de boerderijdieren. Ik zal binnenkort hier wat meer over schrijven.  En wat foto's laten zien. Dus dit wordt vervolgd.

Ook deze week druk in de weer met sporten. Lekker allemaal verschillende lesjes gevolgd. Zoals, Bodyshape, Pump, Spinnen. Altijd lekker weer een uurtje zweten. En dat was deze week wel echt zweten. Jeetje overal kwam zweet vandaan. Maar wel lekker. Vind ik.
Samen met een vriendin 3x wezen hardlopen. En het gaat elke week steeds beter. We willen graag samen nog wat kilo's afvallen en op deze manier gaat dat prima. We zijn aan het trainen voor 5 km. Als we dat hebben bereikt willen we graag een hardloopwedstijd gaan doen samen.

Helaas deze week ook iemand weg moeten brengen. Onze lieve buurvrouw Greet Jonkers, ze is overleden op 66 jarige leeftijd. Samen met mijn ouders en zusje wezen condoleren op maandagavond. Daar kwamen we nog wat mensen tegen van onze oude buurt Binnen de Wallen. Dat was om eerlijk te zijn wel gezellig.
Op dinsdag samen met mijn moeder naar de crematie geweest, was een mooie dienst!

In het weekend was het ook leuk en gezellig. Zaterdag zijn we wezen bowlen met Menno en Ilse. Daarvoor gingen we eerst eten bij hun thuis. Lekker gegeten. Thee gedronken in de tuin. En ook vertelde Ilse dat hun zwanger zijn, dus ik kan weer iets leuks maken.
Bowlen was leuk. Marc kan helemaal niet bowlen. Hij had in 1 potje 14x 0 gegooid, erg knap vonden wij dat. Ik hou helemaal niet van bowlen, maar bij mij ging het super goed. Was een geslaagde avond.

Zondag waren we lekker lui, we hebben wat dingen gedaan rond en in het huis.

De volgende keer probeer ik wat meer foto's te doen. Zodat jullie nog een beter beeld krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten