maandag 19 mei 2014

Week 20: wat heb ik gedaan in die week.

Een week met ups en downs met mijn lichaam. Weinig kunnen sporten want mijn knie deed niet wat die moest doen. Eerst maandag zakte in er doorheen. En de klap op de vuurpijl stootte in mijn knie volop de punt van de tafel. Meteen een blauwe knie. Heb dus niet volop kunnen sporten.
Samen met Chantal 1x wezen hardlopen en woensdag 4 km gelopen. Dat was ook lekker.
Deze week gaan we weer volop sporten.

Voor Crea Linde ook weer veel dingen gedaan. En vooral dingen afgemaakt voordat ik weer met nieuwe dingen kom.

Woensdag had een ik gesprek bij Eigen & Wijzer, misschien mag ik weer terug komen. En dan wordt ik oproepkracht. En mag misschien workshops gaan geven. Vandaag hoor ik meer. Spannend.

Donderdag gezellig met mama naar de Libelle beurs geweest in Almere.



We hadden lekker mooie weer. Niet te warm. We hebben leuke dingen gezien en veel dingen gekocht. Volgend jaar weer. Was gezellig mama!

Van het weekend zijn Marc en ik naar het huis van mijn oom en tante geweest, die gingen een weekend weg, dus wij op de hondjes passen. We hebben genoten samen. Lekker wezen wandelen met de hondjes. Zaterdag wezen bbqen samen en verder helemaal niks gedaan. Zie foto's !








Deze week weer veel leuke dingen om naar uit te kijken. Zeker genieten van de zon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten