maandag 12 mei 2014

Week 19

Alweer een week en weekend voorbij. Wat gaat het toch. Ik heb een leuke week gehad, ik hoop jullie ook. Dit was mijn week en weekend.

Natuurlijk weer veel gedaan voor Crea - Linde. Ik heb weer een leuke workshop/kinderfeestjes uitgewerkt en dit keer was pimp je blik. Erg leuk om te doen.



Ook een sleutelhanger voorbereid. Het gaat de goede kant op met Crea - Linde.
Zondag had ik een Schmink opdracht bij de Winckelsteegh in Nijmegen. Daar waren mensen met een beperking. Super leuk om dat te doen. Ik merkte dat de mensen/kinderen hier rustig van worden. Zo bijzonder om te doen.


Deze week weer veel wezen sporten. HEERELIJK!
Samen met mama wezen wandelen. En dat gaat ook steeds beter. Super leuk om te zien dat mama vooruitgaat met wandelen. Dinsdag was het weer lekker benauwd om te wandelen. Maar donderdag was toppunt. We liepen nog niet de poort uit bij mama en je raad het niet het begon te regen. Maar we zijn dapper doorgaan lopen. We waren trots op elkaar. En ik vooral op mijn mama. TOP gedaan! Kijken wat deze week ons brengt met het weer.

Vrijdag samen met mama naar Den - Bosch geweest. Was ontzettend leuk en gezellig. Alleen het weer zat niet mee. We hebben alle weer soorten gehad.
Regen - Zon - Wind - Droog - Onweer. En ook een regenboog gezien.
Leuke nieuwe schoen gekocht en een leuke broek.



Zondag met Moederdag lekker bij mijn ouders gegeten samen met mijn oma, tante en oom en niet te vergeten Marc. Mijn zus en zwager kregen zijn ouders te eten. We hadden lekker kip met aardappels uit de oven en sla. HMMMMM dat was smullen. En we hadden als toetje vla flip.


Deze week weer leuke dingen op de agenda en probeer weer leuke foto's te maken.
Tot volgende week. En wie weet laat ik deze week nog wel wat horen.
Ik wordt er steeds handig in. En ook steeds leuker te vinden om een blog te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten