zondag 6 juli 2014

Knutsel blog week 27


Knutsel blog week 27:
Weer een normale week. Marc is weer begonnen met werken en ik kan weer druk zijn met knutselen en dingen bedenken voor leuke en creatieve workshops/kinderfeestjes.

Was een leuke vakantie, maar ook fijn om weer een normaal ritme te hebben.

Wat erg belangrijk was deze week was het Doe boek van Joyce. Ik kreeg maandag een berichtje dat haar nichtje Jasmijn geboren was op 27 – 06 – 2014. Het Doe boek moest echt af omdat ik deze graag donderdag aan haar wilde geven.

Dinsdagavond heb ik het boek zover afgemaakt dat ik alleen nog de pagina’s dicht hoefde te naaien met een naaimachine. Dit heb ik woensdag bij mijn mama gedaan.

Donderdag heb ik het boek aan Joyce gegeven. Ze vond het erg mooi en leuk.

Hieronder zie je een foto van de voorkant van het Doe boek. Meer hierover vertel ik jullie in mijn blog over het doe boek.

 
Vrijdag moest ik werken op BSO de Klaroen. Ik had maar 2 kinderen, dus we hebben een leuke middag gehad, ik had voor hun de wuppie WK beestjes meegenomen. Ze vonden het erg leuk om te doen.

Hieronder zie je de WK wuppies die de kinderen en ik gemaakt hebben.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De wuppies op Foto 1 zijn gemaakt door de kinderen en de wuppie op Foto 2 heb ik gemaakt. Ik vind dit zelf ook erg leuk om te doen.

Deze week ben ik ook gebeld door Arjaan van Eigenwijsje of ik een workshop wil gaan geven bij hun op de peuteropvang. Aankomende week iets leuks bedenken en uitwerken. Best wel moeilijk om iets te verzinnen voor de leeftijd van ongeveer 2 tot 4 jaar. Ik hoef me niet te houden aan een thema dus ik mag het volledig naar mijn eigen inzicht indelen.

Deze week weer 2 leuke dingen van mijn lijstje af kunnen strepen voor deze maand. Voor aankomende week heb ik weer voor mezelf op papier gezet wat af moet zijn. Plannen werkt toch het fijnste.

Dat was het weer voor deze week. Tot de volgende keer weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten