maandag 21 juli 2014

Mijn knutselblog week 29


Mijn  knutsel blog van week 29:

 

Deze week leuke dingen voorbereid voor de vakantieprogramma van de BSO. Allemaal kregen we kregen een activiteit waarvan we de inhoud zelf mochten invullen.

De knutsel activiteiten zijn bij mij terecht gekomen.

De volgende dingen gaan we maken met de kinderen in de vakantie weken. Stoere leuke zonnebrillen, Hawaï kettingen, armbanden, rattenmaskers en fruitspiesjes. Alle spullen hiervoor heb ik al in huis. Gaat echt super leuk worden. Met het rattenmasker gaan we ook nog een dansje doen met de kinderen. Verder gaan we ook een Rad van fortuin van activiteiten maken, de kinderen mogen dan zelf dingen bedenken wat ze graag willen gaan doen. Denk bijvoorbeeld aan de activiteiten knutselen, bakken, waterpret of sporten.

Het wordt een leuke vakantie! Ik mag veel werken en ik heb er zin in.

Deze week heb ik weer een aantal pagina’s gemaakt het Doe boek van Milan. Ik wil zijn doe boek graag vrijdag af hebben zodat mijn moeder het doe boek dicht kan naaien. 

Ook bijna klaar met de bedankjes. Ik hoef er nog maar 20 te maken.

Bij mijn moeder ben ik de knutselboeken doorgegaan en heb ik zit weer boordevol ideeën. Dus daar krijgen jullie gauw nog meer over te horen.

Ik wens iedereen weer een fijne week en dat het maar een creatieve week mag worden.

Tot volgende week!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten