maandag 21 juli 2014

Mijn knutselblog week 28


Mijn knutselblog week 28

 

Dacht ik begin deze blog eens met mijn knutsel hoek.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Hier staan de spullen die ik het meest gebruik met bij mijn knutsel activiteiten. Zondag heb ik alles eens lekker opgeruimd en netjes in bakjes gedaan. Zo ziet het er overzichtelijk uit en kan ik alles goed terug vinden.

Deze week ben ik ook begonnen met het Doe boek voor mijn kleine vriend Milan. Die wordt namelijk eind deze maand alweer 1 jaar. Het Doe boek is een cadeau van Marc en mij. 
Ook heb ik deze week de workshop Cup cake maken van vilt verder uitgewerkt.




Over 8 weken gaan Maarten & Chantal trouwen, dus weer druk geweest met de bedankjes. Ik hoef er nog maar 20 te maken en dan is het klaar.

Verder niet veel geknutseld deze week, wel lekker druk geweest op mijn manier.

 

Tot volgende week!

 

 

 

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten