zondag 7 september 2014

Mijn knutsel blog week 36


Mijn knutsel blog week 36
Alweer zondag en op de zondagen maak ik altijd mijn knutsel blog voor jullie. Ik maak ze, dan doet Marc ze nog een keer nakijken. Super fijn vind ik dat en hij vind het ook leuk om te doen. 
Wat heb ik deze week gedaan op het gebied van knutselen. Ik had een lijstje gemaakt voor week 36 wat ik ga knutselen. Maar helaas is daar dit keer weinig van gekomen.
Mijn kraam cadeautje:

Ik heb de ooievaar bijna in elkaar gezet, alleen lukte iets even niet met zijn nek. Dus had ik hem even weg gelegd om er later weer naar te kijken. Maar ik ben het helemaal vergeten. Volgende week weer een kans.
Bedankjes Maarten & Chantal Kroeze:

Vrijdag was het dan zover, de bedankjes werden aan de mensen gegeven. Maarten & Chantal zijn vrijdag 5 september 2014 getrouwd. Het was een super leuke dag. Ik was een van de getuigen voor mijn lieve vriendin Chantal. Ik vond dat een hele eer en zeker omdat we nog zo kort vriendinnen zijn.











Ook nog even een foto van het bruidspaar! Ze waren prachtig samen.

Nogmaals gefeliciteerd.
Doe boeken:

Op de bruiloft van Maarten & Chantal ben ik ook benaderd door iemand over mijn doe boeken. Ik mag er 3 gaan maken. Super leuk. Volgende week daarheen om de doe boeken te gaan vullen en kleuren te bepalen. Leuk Leuk.
Met mijn andere doe boeken ben ik lekker druk bezig. Helemaal leuk. Ik ben er super trots op.

Kinderfeestje Isa:

In oktober mag ik het kinderfeestje van Isa organiseren. Het thema is Prinsessen. We gaan allemaal leuke dingen doen.
Sinterklaas feest Culemborg 2014:

Dit jaar mag ik met crea linde het logeerhuis van Sinterklaas organiseren. Super leuk natuurlijk. Ik neem de zaterdagen voor mijn rekening. Allemaal leuk dingen het ook voorbereiden. Wat het wordt vertel ik nog niet maar kom maar langs in het logeerhuis. Wil je meer weten kun je ook mijn facebook pagina in de gaten houden.
Facebook Crea – Linde:

Deze week ook druk geweest om leuke dingen te vinden om op mijn Facebook pagina te delen met jullie. Vanaf week 37 ga ik dingen plaatsen op Facebook.

Crea – Linde labels:
Heb mijn label van de week gekregen super blij mee. Deze ga ik gebruiken voor mijn producten. Zo leuk dit.





Dit was het voor deze week.

Tot volgende week!

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten