maandag 3 november 2014

Mijn knutsel blog week 43 en 44

Mijn knutsel blog week 43 en 44:

Nog maar een paar weken en dan is het alweer 2015. En ik heb voor 2014 nog veel leuke dingen die ik ga maken.
In dit blog ga ik jullie vertellen wat dat allemaal is. Waar zal ik eens mee beginnen.

Doe boeken:
Sinterklaas heeft een leuke bestelling gedaan voor een aantal lieve kinderen. Dus hup aan de slag. Ben er al een tijdje mee bezig. En het gaat de goede kant op.

Ik ga ze nu per boek afmaken. Hier een aantal foto’s. Hoe ze er helemaal uitzien laat ik pas zien na 5 december.
 
Milan was met zijn doe boek zo leuk aan het spelen. Ik vond dat leuk om te zien.





Ooievaars:

Voor hele lieve vrienden mag ik ooievaars maken. Deze moeten eind dit jaar af zijn, want hun baby komt in Januari 2015.

Ze willen een hele grote ooievaar en een paar kleinere. Druk aan het knippen deze week en vanaf volgende week ga ik ze dicht maken.

Pakjesboot 12:

De stoomboot van Sinterklaas gaat de goede kant op. De boot zelf is bijna klaar. Nadat dit af is gaan we beginnen aan de pietjes en Sinterklaas.




 












Logeerhuis Sinterklaas 2014:

Spullen liggen klaar om te gaan knippen. Sinterklaas en Zwarte piet. Wordt helemaal leuk.

Actiepunten week 45:
·         Doe boeken afmaken
·         Ooievaars maken
·         Zwarte pietjes maken








Het wordt weer een leuke drukke week. Tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten