maandag 10 november 2014

Mijn knutsel blog week 45:

Mijn  knutsel blog week 45:

Nog 8 weken en dan is het alweer 2015. Wat gaat de tijd toch super snel voorbij.
Ik had voor week 45 een druk programma, maar helaas heb ik niet alles afgekregen.

Heb wel andere leuke dingen gedaan en veel gewerkt.

Doe boeken:

Deze week was de plan om 1 doe boek helemaal klaar te hebben, maar dat net niet gelukt.

Volgende week zondag ga ik hem afmaken, want in week 46 staat er een ander doe boek op het programma.

Week 46: Ga ik een jongentjes boek afmaken.

Ooievaars:

Alle ooievaars zijn geknipt. Alleen nog dicht naaien en dan klaar. Ze worden heel erg leuk.

Pakjesboot 12:

Deze week hebben we er niks aangedaan, beide zijn we erg druk geweest. De planning is nu om elke dag een pietje maken.

BSO:
Ik heb veel op BSO’s gewerkt en daar ben ik natuurlijk creatief geweest met de kinderen.

Ik heb een spookhuisje gemaakt op een BSO waar ze het thema Griezelen hebben. Daar moet ik vaker werken de komende tijd, dus ga daar nog lekker verder griezelen.

Op een andere BSO is het thema koken, daar heb ik aardbeien gemaakt van wol en fruit van strijkkralen.

Aardbei maken van wol.


Fruit van strijkkralen.

De kinderen vonden het allemaal erg leuk.

Mijn lijstje voor week 46 is ook weer klaar. Dus volgende week kunnen jullie lezen wat ik heb gedaan met foto’s. Dit kun je tussentijds ook terug vinden op de facebook pagina can Crea Linde. 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten