dinsdag 18 november 2014

Mijn knutsel blog week 46

Mijn knutsel blog week 46:

Deze week zoveel gedaan, dat is niet normaal. Zoals gewoonlijk had ik een planning gemaakt. Ik vind dat handig maar vooral ook leuk om dingen weg te strepen als ze gedaan zijn.

Mijn blog begint altijd met de Doe boeken, dus nu ook.

Doe boeken:

Maandag 10 november is Evi geboren. Dinsdag heb ik de voor pagina afgemaakt en we zijn woensdag erheen geweest. Kim en Renee vonden mijn doe boek erg leuk en Wesley zei “ CREA LINDE GOED BEDACHT MADELINDE” zo leuk die reactie.


Dit is de voorkant van Evi’s doe boek.

De volgende Jongentjes doe boek en een meisjes doe boek zijn beide af op het dichtnaaien na. Mijn mama gaat dit voor mij oen. Nu nog 3 hele boeken te gaan. In week 47 staat er een jongentjes boek op het programma van 5 jaar. Dat is wel een uitdaging.

Alle doe boeken zullen voor 5 december klaar zijn, dan kan Sinterklaas ze vol trots geven aan de kinderen.

Pakjesboot 12:


De pakjesboot 12 is helemaal klaar nu alleen nog wat pietjes maken en niet te vergeten Sinterklaas.

Sinterklaas logeerhuis:

De laatste puntjes voor het Logeerhuis en dan kan het beginnen. Ik ben er bijna klaar voor.

Mijn lieve familie heeft voor mij veel geknipt. Ik ben hun ontzettend dankbaar lieve Marian en Larissa. Maar ook niet te vergeten Marc. Jullie hebben mij ontzettend geholpen.

Ik ga vanaf woensdag elke keer een blog maken over het Logeerhuis. Dan kunnen jullie meelezen.

BSO Utrecht:

Thema Griezelen.

We hebben van waterballonnen spookjes gemaakt. Volgende week gaan we ze helemaal afmaken. Dan komt er weer een foto.

Windlichtjes van potjes en vliegerpapier.

Was een super leuk week op de BSO. Ik was volop aan het genieten van de kinderen die zo lekker creatief zijn.

Volgende week een sinterklaas knutsel doen.

Zondagavond: Knutselen met mijn zusje

Eerst een waxinelichtje versierd met net sneeuw en touw. Sterretje gemaakt van zelf drogend klei. Super leuk om te doen.

Daarna heeft mijn zusje mij een nieuwe steek geleerd met breien. Avarechts kan ik nu ook. Ik kon namelijk alleen de ribbelsteek. Ik ben super trots.

Met de nieuwe steek ben ik bezig om een knuffel doekje te breien. Ik moet eerst 11 cm breien, dan naar mijn mama gaan om het hoofd te doen en dan waarschijnlijk verder breien met het doekje. Ben zo benieuwd. Nu even elke dag een stukje breien anders ben ik zo de steek kwijt in mijn hoofd.

Sinterklaas in Huizen van Haaften, van Reeden:

De trap boven de eetkamertafel zit weer vol met Pietjes en Sinterklaas.
En zondag middag rook ons huis naar zelf gebakken pepernoten.

Welkom Sinterklaas.









De week is weer voorbij op naar week 47 met een leuk vol programma. En dat lezen jullie volgende week allemaal weer.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten