dinsdag 10 maart 2015

Mijn knutsel blog week 10:

Mijn knutsel blog week 10:

Wat een leuke week weer. Niet echt veel gedaan, maar wel Daan zijn doe boek afgemaakt. Op naar het volgende doe boek.

Zoals de meeste wel weten ben ik erg van de lijstjes, dus ook voor de maand Maart even een lijstje gemaakt.

De maand maart staat in het teken van de doe boeken afmaken voor mijn collega Marjonne, de sportschool en de extra pagina’s voor die van mezelf.

Doe boeken:

Die van Daan is af. Zijn ouders vonden zijn doe boek super leuk.

Dit is de voorkant. Daan zijn ouders hadden gekozen voor de kleur donker blauw en gemĂȘleerd rood. Het doe boek is zo leuk geworden. Op mijn Crea – Linde Facebook zie je alle foto’s.

BSO Houtrakgracht Utrecht:

Wij zijn nog steeds volop pompon beestjes aan het maken. Zo leuk. De kinderen zijn nog steeds erg enthousiast.

Ook zijn er nog steeds kinderen druk aan het punniken. Van de week kwam een meisje en vroeg, mag ik ook punniken, natuurlijk mag jij ook punniken. Zij heeft gekozen voor een lieveheerbeestje. Zelf ben ik bezig om een rups punniken.

Op de woensdag middag gingen we onze pompon beestje op een krans plakken. Als ze af zijn komen er zeker foto’s.

 
Hobbybeurs Den bosch:

Vrijdag naar een hobbybeurs geweest samen met mijn moeder en zusje. En niet te vergeten onze kleine Fenna.

Weer leuke dingen gekocht. En leuke ideetjes gezien. Ik ga van de week alles uitwerken en houd jullie op de hoogte.

Haken op zondag:

Om de zondag ga ik met mijn zusje en een vriendinnetje haken. Ik kan het helemaal niet en de meiden wel. Zo leren hun elkaar nieuwe steken. En ik rommel maar wat aan. Maar ik kan nu wel 2 verschillende steken. Zo trots op mezelf. De maand maart ga ik verder met oefenen en dan in april ga ik een varken haken. Super leuk.

Ik wens iedereen een fijne creatieve week en tot  volgende week. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten