maandag 23 maart 2015

Mijn knutsel blog week 12:

Mijn knutsel blog week 12:

Deze week weer veel leuke dingen gedaan.  Zoals lekker aan mijn doe boeken gewerkt, Knutsel avond gehad met de meiden, paasdingen in ons huis gedaan, workshop voor de BSO uitgewerkt en mijn punnik rups weer langer gemaakt.

Doe boeken:

Ik vind het erg leuk om aan de doe boeken te werken. Ook mijn moeder heeft er veel aan gedaan. Ze heeft wat ik af had dicht genaaid met de naaimachine en op de figuur pagina klittenband vast genaaid. Super blij mee, want ze is er ook bijna 3 uur mee bezig geweest. Maar gelukkig vind ze het leuk om dit voor mij te doen. Uiteindelijk wil ik dit ook zelf gaan doen. Tijd om het maar eens te gaan leren.


Deze pagina’s heeft mijn moeder dichtgemaakt.

Deze pagina’s ga ik de komende week afmaken.

Pasen in ons huis:

Ook alle paas spullen weer uit de schuur gehaald.

 
Dinsdagavond Knutsel avond met meiden:

Deze week was het mijn beurt om mijn huis open te stellen. Gezellig alle meiden bij elkaar. 2 meiden gingen haken op de bank, dus de bank gezellig bij de tafel geschoven zoals je kunt zien op de foto. Begin van de avond dingen gestanst voor Anja en daarna mijn eigen ding gedaan. Spullen vast gemaakt voor de sportschool.


Bungel varken haken:

Ook ik ben aan het haken geslagen. Super leuk om te doen. Woensdag middag samen met mijn zusje begonnen. In het begin was het niet zo leuk want ik kreeg de slag niet te pakken. Maar ineens had ik het te pakken.

Dit ben ik aan het maken.

Dit is het resultaat van een middagje haken.

Workshop BSO Houtrakgracht te Utrecht:

Ik ben gevraagd om een vilt workshop te gaan doen in April.

Ik ga met de kinderen een deurhanger of raamhanger van vogels met kralen en mini pompons maken. Ik ben er nu druk mee bezig om uit te werken. Als ik een foto heb dan komt die zeker hier op mijn blog te staan.

Rups Punniken:

Op de BSO in Utrecht waar ik momenteel 4 middagen aan het werk ben zijn een aantal meiden op de maandag begonnen met punniken. Super gezellig met de meiden.

Ik maak een rups.

Hier ben ik mee bezig. Nog 3 kleuren punniken en dan in elkaar zetten.

Haakavond met Marieke ( mijn zusje) en Elaine:

Haakavond weer gezellig samen met mijn zusje. Elaine was helaas ziek. Maar ik ben weer een aardig stuk verder gekomen met mijn varken.

Mijn week was super creatief en op naar de volgende week. Allemaal een fijne week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten