zondag 15 maart 2015

Mijn knutsel blog week 11

Mijn knutsel blog week 11:

Dit was echt mijn week. Contract is verlengt tot 5 januari 2016 en vrijdag ben ik naar de Kamer van Koophandel geweest. Maar daar zo meer over.

Doe boeken:

Ook nu begin ik weer met mijn trots, zoals iedereen al weet.

Dit zijn de vilt lapjes voor de volgende boeken. Een vriendin van mij heeft 2 doe boeken besteld voor haar zwangere vriendinnen. Super leuk natuurlijk. En ik ben met 2 doe boeken bezig voor de mama beurs in september waar ik met een kraam gaan staan.

Zondag ben ik daar lekker druk mee geweest. Eigenlijk bijna alles geknipt voor de doe boeken.

Ik ben foto’s aan het verzamelen van de kinderen die mijn doe boeken in hun speelgoed kast hebben liggen. Als ik ze van iedereen heb maak ik daar een mooie collage  van.

Kamer van Koophandel:

Sinds vrijdag 13 maart 2015 heb ik een kleine onderneming. Super leuk. Samen met mijn mama ben ik naar Utrecht geweest. De man van de KVK vroeg me het hemd van me lijf. En toen ik zei dat ik dit super graag wilde en er al een tijdje mee bezig was zei hij ik ga het regelen voor jou.

Wat ik nu ga doe met Crea Linde is veel leuke dingen. Ik hou jullie op de hoogte.

2 nieuwe voorkanten voor mijn doe boeken



Pompon diertjes geknipt voor de kinderen op de BSO en de Punnik set klaar gemaakt.

Knutselen op de zondag middag.

Pompon dieren krans die ik ga maken met de kinderen van de woensdag middag op de BSO.

Dit was mijn week. Tot volgende week allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten