zondag 14 september 2014

Mijn knutsel blog week 37:

Mijn knutsel blog week 37:

Ik heb een leuke knutsel week gehad en wil dat graag met jullie delen. Veel lees plezier met deze knutsel blog.
Doe boeken:
Deze week veel gedaan aan mijn doe boeken. Ik heb er nu 1 helemaal af en die baby wordt geboren in november.
 
Samen met Marc even naar Geldermalsen geweest om vilt te halen voor de nieuwe levering van mijn doe boeken.
Ik moet er nog 4 maken die Sinterklaas graag wilt geven op 5 December. Dus heb nog genoeg te doen. Super leuk. Als iedereen de boeken heeft ontvangen komt er een foto reportage van in mijn blog.
Mijn kraam cadeautje:
Ik had vorige week verteld dat mijn nekje niet wil, maar ben er net even rustig voor gaan zitten en het cadeautje is af.
Sollicitatie:
Ik heb deze week 2 sollicitaties gehad en nu zal je denken wat heeft dat te maken met knutselen. Nou ik zal het jullie vertellen.
Ik mag dinsdag een dagje meedraaien en nu wil ik daar graag laten zien wie ik ben en heb ik een leuke activiteit bedacht om te doen met de kinderen. Namelijk een appel maken van wol.


Ik vind de appels geweldig geworden. Je maakt deze van een pompoen van wol Super leuk om te maken met je kinderen.
Facebook Crea – Linde:
Donderdag heb ik mijn eerst activiteit geplaats op Crea – Linde. Ben zo benieuwd of mensen dit dan gaan maken. Ik hoop het wel. En dan is het leuk als mensen er dan een foto plaatsen.
Zondag ben ik samen met Marc naar het bos geweest voor de volgende activiteit op Crea – Linde. Dus hou mijn Crea – Linde pagina goed in de gaten.
Dit was het weer voor deze week.
Tot volgende week en veel knutsel plezier deze week.
Ik ga ondertussen weer leuke dingen maken en bedenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten