dinsdag 23 september 2014

Mijn knutsel blog week 38

Mijn knutsel blog week 38:

Deze week weer lekker creatief bezig geweest, maar waar zal ik eens mee beginnen om aan jullie te vertellen wat ik zoal deze week heb gedaan.
Doe boeken:
Ik begin elke week met mijn doe boeken, maar dat komt omdat ik daar mega trots op ben.
Ik ben gevraagd om een aantal doe boeken te maken voor mensen en daar ben ik mee begonnen. Eerst de 4 doe boeken helemaal uitknipt op ware grote van het boek. Dat was aardig werk. Maar nu kan ik met het leukste beginnen. Het inrichten van de doe boeken met veel leuke dingen van vilt erin.
Ik heb nieuwe dieren erbij gedaan. Dat zijn de huisdieren en andere boerderij dieren. Ik ben ook bezig met de extra pagina’s waarvan 1 met een klok, 1 met een telraam en 1 met een aankleedpop jongen/meisje.
 
De klok pagina is uitgeknipt. Alleen nu nog vast maken op vilt. Zo leuk geworden, al zeg ik het zelf.
 
Op de bovenstaande foto zie je welke kleuren de doe boeken gaan worden. Wat een mooie kleuren weer.
Mijn mega ooievaar:
Zoals de meeste mensen wel weten is dat ik helemaal gek ben op ooievaars. Nu heb ik een grote gemaakt van ongeveer 30 cm lang.
De volgende stap is de ooievaar nog groter maken. Ik wil allemaal verschillende maten. Ik ga hier binnenkort een blog maken over maken.
Facebook Crea – Linde:
Deze week plaatste ik een creatieve activiteit. Glazen potje vullen met spullen uit het bos.
Ik ben daarvoor lekker samen met Marc naar het bos geweest. Echt heerlijk. Ik had een tas vol met leuke spullen uit het bos en daarmee heb ik een potje gevuld zoals je kunt zien op onderstaande foto.
 
 
Baby mobiel:
Ik heb in het bos mooie takken gevonden en kwam op het idee om er een mobiel van te maken. Ik heb er vervolgens uilen en sterren onder gemaakt.
Sinterklaas logeerhuis Culemborg 2014:
We hebben samen weer leuke dingen bedacht voor het logeerhuis.
Wordt helemaal leuk. Ik mag daar wat dingen laten zien vanuit Crea – Linde. Daarvoor ga ik ook een leuk informatie boekje over Crea – Linde voor maken. Super leuk om te doen. Dan merk je pas eigenlijk hoeveel ik al heb voor Crea –Linde. Daar ben ik zo trots op.
Pietenkrans maken:
Volgende week ga ik mijn pietenkrans helemaal uitknippen!
Dit was het dan weer voor de deze week. 
Veel knutsel plezier!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten