zondag 28 september 2014

Mijn knutsel blog week 39


Mijn knutsel blog week 39
Deze week liep mijn hoofd een beetje over met ideetjes. Op een gegeven moment wist ik even niet meer waar ik moest beginnen, alle spullen opgeruimd en 2 dagen niet wezen knutselen. Wel genoeg gedaan om dingen over te bloggen.
Doe boeken:
Voor al mijn doe boeken die Sinterklaas wilde hebben, zijn alle ideetjes op papier en de spullen bij elkaar gezocht. In week 41 ga ik beginnen met het maken van de doe boeken voor Sinterklaas.
Eerst namelijk mijn kraam cadeautjes afmaken en daar staat week 40 helemaal voor. Hun doe boeken zijn wel bijna af. De boeken zijn weer geweldig geworden. Foto’s komen als de baby’s ze hebben ontvangen.
Facebook Crea – Linde:
Deze week heb ik gekozen om zandkoekjes te bakken samen met je kind (eren).
Super leuk om te doen en ook nog lekker. Dit kun je terug vinden op mijn Activiteiten pagina op Crea – Linde Facebook.
De volgende activiteit heeft te maken met dierendag. De dieren mogen wel in het zonnetje gezet te worden. Tip: we gaan iets maken van vilt.
 Knipavond:
Van de week een knip avondje gehad. Wat heb ik geknipt allemaal? Alle dingen wat met herfst te maken heeft voor boven van de trap. Eekhoorn – hertjes – egel. Volgende week in elkaar zetten.
Volgende week maar weer een knip avond inlassen.
Stoomboot van Sinterklaas:
Ik ben samen met een vriendin begonnen met de stoomboot van Sinterklaas.
 
 
 
 
 
 
 
We hebben het dek en de zijkanten van de boot nu geknipt. Volgende week weer een stukje verder. Ik zal jullie elke week op de hoogte houden hoe ver wij zijn. Dit doe ik samen met mijn vriendinnetje Chantal Kroeze. Super gezellig om dit samen te doen met haar.
Broche voor Eva:
Een paar weken geleden werd ik gevraagd door Eva om een Broche te maken voor. Dat wilde ik natuurlijk zeker doen. Eva kwam kralen uitzoeken en ik heb spullen gekocht om iets moois te maken voor haar.
Van de week heb ik de broche gemaakt en aan Eva gegeven ze was er helemaal blij mee. Stond super leuk bij haar vest waar die speciaal voor was.
 
Vilt deco: Herfst / Kerst markt:
Zaterdag middag samen met mijn moeder, Chantal en kleine Milan naar de Herfst / Kerst markt geweest bij Vilt deco.
Super gezellig. We hebben nog wat vilt gekocht voor de Stoomboot, en andere leuke dingentjes.
Ook een mini workshop taartje maken gedaan.
 
Het was een piepschuim taartje daar moesten we havermout op doen en koffie poeder. Daarna versieren met herfst spullen. Zo simpel, maar zo leuk om te doen.
 
 
 
 
 
 
Dit zijn de taartjes van mij. Helemaal vergeten om een foto te maken van al onze taartjes. OEPS!
Voor deze week weer allemaal leuke dingen op het programma!
Tot volgende week en veel knutsel plezier. 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten